Najčastejšie otázky:
AKO ZISTIŤ SPRÁVNU VEĽKOSŤ PRSTEŇA?
Aká je vaša správna veľkosť? Prečítajte si náš jednoduchý návod.
ČO AK NETRAFÍM SPRÁVNU VEĽKOSŤ PRSTEŇA?
V prípade že ste netrafili veľkosť prsteňa, náš šikovný zlatník Vám ho do 24 hodín upraví na Vami požadovanú veľkosť, a to buď osobne na predajni v OC Vivo! City Center (Amawell, OC Vivo! Bratislava, Vajnorská 100, 831 04, Bratislava), alebo prsteň pošlete poštou v plastovej obálke, ktorá je bežne dostupná na pošte. Na obálku napíšte adresu odosielateľa (niektorá z našich troch predajní – Amawell, Central, Metodova 6, 821 08, Bratislava; Amawell, Shopping Palace Bratislava, Cesta na Senec 2/A, 821 04 Bratislava; Amawell, OC Vivo! Bratislava, Vajnorská 100, 831 04, Bratislava) a odošlite. Odporúčame Vám odoslať zásielku formou poisteného listu. Zásielka musí obsahovať: Prsteň v pôvodnom balení, tlačivo objednávky, originál faktúry alebo pokladničného dokladu.
NENAŠIEL SOM VEĽKOSŤ PRSTEŇA, KTORÚ POTREBUJEM?
Pokiaľ nie je u nás na sklade správna veľkosť Vášho prsteňa, náš skúsený zlatník Vám ochotne prispôsobí veľkosť podľa Vašich požiadaviek. Stačí ak navštívite prevádzku Amawell vo VIVO! Bratislava (Vajnorská 100, 831 04, Bratislava), kde Vám úpravu vyhotoví na počkanie, a v prípade zaslania poštou, do 48 hodín. Ak môžete počkať, tak prsteň jednoducho objednajte v najbližšej veľkosti a do poznámky v objednávke uveďte požadovanú veľkosť, prípadne sa poraďte na našej telefonickej linke 0910 233 222
Občas sa stane, že hoci sa trafíte do veľkosti prsteňa, dáme alebo pánovi sa nemusí až tak celkom páčiť model prstienka, ktorý ste vybrali. Môže nastať situácia, že naživo nevyzerá podľa vašich očakávaní a predstáv. V takomto prípade sme Vás pripravili možnosť výmeny tovaru za akýkoľvek šperk z nášho e-shopu alebo z kamenných predajní v hodnote predošlého nákupu alebo prípadného doplatku.
JE MOŽNÉ OBJEDNAŤ ŠPERK, KTORÝ JE ZO ŽLTÉHO ZLATA V BIELOM?
Áno, je to možné. Niektoré šperky zo žltého zlata máme v ponuke aj v bielom zlate, a naopak. Na niektoré je však potrebné niekoľko dní čakať a preto nás pred objednaním kontaktujte na emailovej adrese info@amawell.sk
JE MOŽNÉ DAŤ U VÁS ŠPERK GRAVÍROVAŤ?
Áno, je to možné. Poskytuje možnosť gravírovania. V prípade záujmu nás kontaktujte e-mailom. Na gravír na šinku prsteňa je potrebná šírka aspoň 3 mm.
AKÁ JE VÁHA ŠPERKU?
Váha šperku je uvedená pri každom produkte.
NEDOSTAL SOM EMAIL S POTVRDENÍM OBJEDNÁVKY ALEBO POTVRDENÍM REGISTRÁCIE.
Skontrolovali ste si zložku so spamom? Nevyžiadané a nechcené e-maily sa stávajú čoraz väčším problémom. E-mailové služby vytvorili prísnejšie spam filtre ale, žiaľ, tieto prísnejšie pravidlá pre filtrovanie môžu spôsobiť, že legitímne e-maily skončia v zložke spam. Ak ste nedostali email, ktorý potvrdzuje Vašu objednávku, alebo zľavový kód pri registrácii, skontrolujte si Vašu zložku so spamom.
Kde je v Gmail-e zložka SPAM?
-
Prihláste sa do svojho účtu Gmail
-
Ak sa Spam zložka nezobrazí na ľavej strane, kliknite na tlačidlo "Ďalšie" možnosti voľby - tesne nad kontaktmi
-
Vyberte možnosť zobraziť správy v priečinku so spamom a hľadajte email odoslaný od info@amawell.sk
Poznámka:
Gmail spam filtre tiež fungujú vo Vašom IMAP klientovi tak, že automaticky premiestnia emaily, ktoré sú podozrivé, do "[Gmail] / Spam"
Ako pridať adresu info@amawell.sk do zoznamu dôveryhodných odosielateľov / whitelist pre Gmail ?
Aby ste sa ubezpečili, že Gmail už nikdy nepresunie emaily z adresy info@amawell.sk do priečinku Spam, môžete si vytvoriť filter nasledovne:
-
Nasledujte odkaz Nastavenia v Gmaili
-
Prejdite na Filtre
-
Kliknite na tlačidlo Vytvoriť nový filter
-
Zadajte požadovanú e-mailovú adresu info@amawell.sk do “Od koho”
-
Kliknite na tlačidlo Vytvoriť filter, na základe tohto vyhľadávania zvoľte “Nikdy neodoslať do spamu”
-
Kliknite na Vytvoriť filter
DOSTANEM K DIAMANTOM AJ CERTIFIKÁT?
Dôležitým faktorom pri šperkoch s diamantmi je pôvod a kvalita diamantu overená certifikátom. Náš e-shop www.amawell.sk prikladá ku všetkým šperkom s osadenými diamantmi certifikát kvality diamantu.
Poskytujeme 2 typy certifikátov pre diamanty a drahokamy:
Prvý je certifikát Valentina od výrobcu, ktorý je certifikátom značky Amawell. Náš obchod garantuje parametre diamantov osadených v našich šperkoch certifikátom, dodávaným k briliantom. Certifikát briliantu obsahuje fotografiu šperku, váhu v karátoch, farbu a čistotu, a kód šperku.
Druhý certifikát je vyhotovený niektorou európskou alebo medzinárodnou gemologickou inštitúciou. Väčšie diamanty majú certifikáty najrešpektovanejších nezávislých gemologických inštitútov vo svete: GIA, EGL, HRD, IGI, SIGMA alebo DPL. Tieto certifikáty sa dodávajú k briliantom s vyššou váhou v karátoch, cca od 0,40 ct vyššie.
AKO SI MÔŽEM BYŤ ISTÝ/Á, ŽE JE ŠPERK PRAVÝ?
Pri výrobe šperkov používame len registrované zliatiny , ktoré neobsahujú nikel a sú v súlade s európskymi normami a sú kontrolované v súlade so slovenskými zákonmi o obchodovaní so vzácnymi kovmi. Všetky naše šperky sú označené zodpovednostnou značkou, puncom platným na území SR a rýdzostným číslom, ktoré udáva množstvo vzácneho kovu v šperku.
Typické je napríklad označenie 585/1000 (14-karátové zlato), 750/1000 (18-karátové zlato).Na briliantové šperky Vám vystavíme certifikát o pravosti a parametroch diamantu. Pravosť zlata si viete jednoducho overiť aj pomocou puncových značiek.
V prípade akýchkoľvek nejasností môžete navštíviť ktorúkoľvek z pobočiek puncového úradu SR, v ktorých Vám ochotný personál zodpovie na Vaše otázky a v prípade potreby vykoná potrebné testy.
AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Pokiaľ nie ste so zakúpeným šperkom spokojný a nechcete ho vymeniť za iný šperk, máte možnosť ho vrátiť do 14 dní od doručenia k Vám, bez udania dôvodu. Ak sa rozhodnete šperk vrátiť, je potrebné, aby ste nás o vrátení vopred informovali e-mailom ( info@amawell.sk) alebo na telefónnom čísle: 0910 233 222, aby sme mali nielen my, ale aj Vy istotu, že k nám Váš balíček dorazí v poriadku. Poplatok súvisiaci s odoslaním šperku je v prípade vrátenia na náklady zákazníka.
Formulár na vrátenie nájdete na našej stránke v sekcii odstúpenie od zmluvy. Tento formulár je potrebné vyplniť a priložiť k nemu aj originál faktúru alebo pokladničný doklad.
Pri odosielaní šperkov dbajte, prosím, na správne a bezpečné zabalenie šperku. Najvhodnejšie bude, ak ho zabalíte do pôvodného obalu v ktorom Vám bol doručený, aby sa predišlo jeho možnému poškodeniu. Odporúčame Vám odoslať zásielku formou poisteného listu, ktorý bude poistený sumou, ktorá zodpovedá hodnote vráteného šperku.
Je vhodné, aby ste nás o zásielke vopred informovali, aby sme mali nielen my, ale aj Vy istotu, že k nám Váš balíček dorazí v poriadku, a dostane sa do zodpovedných rúk. Poplatok súvisiaci s odoslaním šperku je pri výmene, prípadne vrátení na náklady zákazníka.
AKO ZAMENÍM ŠPERK ZA INÝ?
Stalo sa Vám, že Vami zakúpený šperk nezodpovedal presne Vašim predstavám? Alebo ste ho kupovali ako darček pre blízkeho, a netrafili ste sa do veľkosti alebo vkusu? Nech je to už akokoľvek, u nás máte možnosť tovar vymeniť do 30 dní za iný tovar. U nás máte aj možnosť individuálnej dohody v prípade, že kupujete tovar v predstihu.
Ako postupovať pri výmene šperku?
Formulár na výmenu šperku nájdete na našej stránke v sekcii Výmena tovaru. Tento formulár je potrebné vyplniť a priložiť k nemu originál faktúry s objednávkou. Dbajte prosím na správne a bezpečné zabalenie šperku. Zodpovednosť za to, že k nám šperk dorazí v poriadku a nepoškodený, nesie zákazník.
Pri výmene šperku je potrebné si uvedomiť, že výmena sa môže uskutočniť len za tovar v rovnakej, prípadne vyššej hodnote. Skontrolujte si na našej internetovej stránke, či je požadovaný tovar na sklade vo vhodnej veľkosti. V prípade výmeny za drahší šperk nám rozdiel doplatíte dobierkou v hotovosti alebo kartou u kuriéra alebo na pošte.
Dbajte prosím na skutočnosť, že na personalizované šperky (napr. gravírovanie, individuálna veľkosť prsteňa) sa záruka výmeny nevzťahuje. Rovnako sa to týka tiež šperkov, na ktorých sú viditeľné známky nosenia, značného povrchového opotrebenia, či dokonca mechanického poškodenia.
Všetky naše šperky si môžete prísť osobne vyskúšať do jednej z našich kamenných predajní v Bratislave (OC Vivo! Bratislava, Shopping Palace Bratislava,OC Central Bratislava, OC NIVY, AUPARK Shopping center), a môžete tak predísť možnému nesprávnemu výberu šperkov. Náš kvalifikovaný personál Vám ochotne pomôže s výberom vhodného šperku a zodpovie Vaše otázky.
AKO ZAŠLEM ŠPERK SPÄŤ DO SPOLOČNOSTI AMAWELL?
V prípade, že sa rozhodnete zameniť svoj šperk za iný, alebo chcete zmeniť jeho veľkosť, pošlite ho k nám a my sa o to v čo najkratšom čase postaráme. Ako treba postupovať?
V prvom rade je dôležité pripomenúť, aby ste pri zasielaní zvolili možnosť poisteného listu, ktorý poistíte čiastkou, ktorá zodpovedá hodnote šperku. Dôležité je aj správne a bezpečné zabalenie šperku.
Najvhodnejšie bude, ak ho zabalíte do pôvodného obalu, v ktorom Vám bol doručený, aby sa tak predišlo možnému poškodeniu. Krabičku je tiež vhodné zabaliť do bublinkovej fólie, ktorú vložíte do väčšej obálky (prípadne bublinkovej obálky). Zodpovednosť za to, že k nám šperk dorazí v poriadku a nepoškodený, nesie zákazník.
SERVIS A SLUŽBY
Balenie
V cene každého šperku je aj luxusné darčekové balenie
Výkup zlata
V prípade, že sa rozhodnete svoje zlaté šperky odpredať, ponúkame Vám možnosť ich výkupu na pobočke Amawell vo Vivo! BRATISLAVA (Vajnorská 100, 831 04 Bratislava, +421 948 263 000). Vykupujeme zlaté šperky, zlomkové zlato, dentálne zlato, investičné zlato, zlaté mince, zlaté tehly.
Výkupnú cenu zlata určujeme na základe dennej ceny na svetovej burze (London Gold Fix)
AKO POUŽÍVAŤ ZĽAVOVÉ KÓDY?
Použitie zľavových kódov
- Každý zľavový kód má určitú hodnotu.
- Pri jednej objednávke je možné využiť len jednu zľavu (jeden zľavový kód).
- Každý zľavový kód má obmedzenú dobu platnosti, teda kód, ktorému vyprší platnosť a už ho nie je možné použiť.
- Zľavové kódy sú individuálne alebo hromadné.
- Zľavový kód nieje možné uplatniť na už zľavnenom tovare
- Zľavový kód nieje možné uplatniť spolu s poukážkou alebo akoukoľvek inou zľavou
Individuálne zľavové kódy sú na jedno použitie a sú prenosné
- môže ho využiť ktokoľvek, kto pozná tento kód, preto si tento kód dobre chráňte!
Hromadné zľavové kódy sú vydané v určitom množstve s obmedzenou dobou platnosti
- takýmto kódom vyprší platnosť ak sa vyčerpá celkové množstvo, v ktorom bol kupón vydaný, alebo vyprší jeho časová platnosť
Ako použiť zľavový kód:
- Najskôr si vložte do košíka požadovaný tovar.
- Akonáhle máte v košíku všetky produkty, ktoré chcete kúpiť, vložte v košíku do poľa "Zľavový kód" kód kupónu a kliknite na Použiť zľavový kód
- Tým sa zníži celková cena o percentuálnu hodnotu zľavového kódu na celú objednávku.
- Pri jednej objednávke je možné použiť vždy len jeden zľavový kupón.
ÚPRAVY A SERVIS
V prípade, ak potrebujete vyčistiť alebo poródiovať šperk, zväčšiť alebo zmenšiť prsteň, obrúčky, alebo vsadiť vypadnuté kamene, zirkóny alebo diamanty, stačí ak zájdete na niektorú z našich predajní, najlepšie však na predajňu Amawell v OC Vivo! Bratislava, Vajnorská 100, kde máme nášho zlatníka priamo na predajni v pracovných dňoch od 11:00 do 19:00. V prípade, ak nemôžete prísť osobne na predajňu, môžete využiť poštu a zaslať šperky k nám. Naši skúsení zlatníci Vám zaručene pomôžu pri akejkoľvek oprave alebo úprave šperku.
Ako postupovať pri zaslaní šperku na úpravu poštou?
- Stiahnite si a vytlačte, prosím, formulár (link na formulár)
- Formulár vyplňte, napíšte zoznam, počet šperkov prípadne ich častí alebo váhu komplet.
- Tlačivo spolu so šperkami zabaľte do bublinkovej obálky, ktorú je bežné dostať na pošte.
- Zásielku k nám pošlite doporučene a poisteným listom.
- Po doručení Vašej zásielky Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom, kde Vám pošleme približnú sumu za naše služby podľa platného cenníka
- Po Vašom schválení ceny za naše služby Vám šperky opravíme, resp. upravíme podľa Vašich požiadaviek. Následne šperky odošleme kuriérom na Vašu adresu.
Adresa na ktorú zasielajte Vaše šperky určené na opravu alebo úpravu:
Predajňa Amawell
VIVO! Bratislava
Vajnorská 100
831 04 Bratislava