Doprava a platba
DOPRAVA
Tovar sa doručuje kuriérskou službou Packeta alebo doručením na výdajné miesto Packeta, kuriérskou službou DPD, kuriérskou službou DHL, kuriérskou službou Slovenskej Pošty. Naša spoločnosť všetky objednávky v rámci Slovenska doručuje zdarma. Ak je objednaný tovar zaplatený, alebo objednaný na dobierku a nachádza sa na sklade, je tovar doručený do 2 pracovných dní od odoslania. Mimo SR 3 až 5 pracovných dní. Ku každej objednávke je priložený v elektronickej prílohe potvrdzujúceho e-mailu originálny daňový doklad (faktúra), ktorý slúži zároveň ako záručný list. V prípade osobného odberu a platby pri prebraní si doklad prevezmete osobne spolu s tovarom. Tovar, ktorý je výsledkom vlastnej objednávky kupujúceho tj. tovar je gravírovaný alebo vyrábaný na zákazku môže byť dodaný v iných lehotách ako sú uvedené.
PLATBA
Pri dokončovaní objednávky Vám ponúkame viacero možností platby:
1. Platba kartou cez platobnú brán Stripe
2. Platba Dobierkou
Objednávku môžete uhradiť pri prevzatí kartou alebo v hotovosti. Platba dobierkou nie je spoplatňovaná.
3. Platba Osobný odber na predajni
Pri osobnom odbere na predajni je možné platiť v hotovosti, alebo kartou.
4. Zľavy
Zľavy sa nedajú kombinovať medzi sebou ani s poukážkami.
5. Bankové spojenie pre úhradu objednávok
Banka: Tatra Banka
Číslo účtu: SK3311000000002947063513
SWIFT: TATRSKBX
Variabilný symbol: obdržíte po odoslaní objednávky
Ďalšie dôležité informácie: Kupujúci je povinný, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky. (počet balíkov, poškodenie obalu atď.). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu [email protected] alebo telefonicky na 0910 233 222, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo sms predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.