Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Doprava a platba

DOPRAVA

Tovar sa doručuje kuriérskou službou Packeta alebo doručením na výdajné miesto Packeta, kuriérskou službou DPD, kuriérskou službou DHL, kuriérskou službou Slovenskej Pošty. Naša spoločnosť všetky objednávky v rámci Slovenska doručuje zdarma. Ak je objednaný tovar zaplatený, alebo objednaný na dobierku a nachádza sa na sklade, je tovar doručený do 2 pracovných dní od odoslania. Mimo SR 3 až 5 pracovných dní. Ku každej objednávke je priložený v elektronickej prílohe potvrdzujúceho e-mailu originálny daňový doklad (faktúra), ktorý slúži zároveň ako záručný list. V prípade osobného odberu a platby pri prebraní si doklad prevezmete osobne spolu s tovarom. Tovar, ktorý je výsledkom vlastnej objednávky kupujúceho tj. tovar je gravírovaný alebo vyrábaný na zákazku môže byť dodaný v iných lehotách ako sú uvedené.

PLATBA

Pri dokončovaní objednávky Vám ponúkame viacero možností platby:

1. Platba kartou cez platobnú brán Stripe

2. Platba Dobierkou
Objednávku môžete uhradiť pri prevzatí kartou alebo v hotovosti. Platba dobierkou nie je spoplatňovaná.

3. Platba Osobný odber na predajni
Pri osobnom odbere na predajni je možné platiť v hotovosti, alebo kartou.

4. Zľavy

Zľavy sa nedajú kombinovať medzi sebou ani s poukážkami.

5. Bankové spojenie pre úhradu objednávok

Banka: Tatra Banka
Číslo účtu: SK3311000000002947063513
SWIFT: TATRSKBX
Variabilný symbol: obdržíte po odoslaní objednávky

 

Ďalšie dôležité informácie: Kupujúci je povinný, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky. (počet balíkov, poškodenie obalu atď.). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu [email protected] alebo telefonicky na 0910 233 222, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo sms predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.

Recenzie

Hodnotenie
100%

V klenotníctve AMAWELL Vivo sme si dali vyrobiť obrúčky podľa našej vlastnej predstavy a boli sme vysoko spokojný s prístupom personálu, zlatníkom ako aj s cenou. Ďakujeme

Profile image
Petra
Hodnotenie
100%

Dobrý deň, bola som veľmi milo prekvapená, skvelá komunikácia, veľký výber sortimentu, ceny primerané, vysoká profesionalita zo strany predávajúcich. Ďakujem za skvelý tip, prstienok je krásny.

Profile image
Milena
Hodnotenie
100%

Navštevujem Vaše zlatníctvo od roku 2001 a som veľmi spokojný s obsluhou, ktorá mi vždy poradia s výberom šperkov.

Profile image
Jaroslav
Hodnotenie
100%

Ďakujem za poradenie pri výbere darčeka. Detské náušničky s ružovým kamienkom pre krstnú dcéru na krst. Mali veľký úspech.

Profile image
Viera
Hodnotenie
100%

Najlepšie Zlatníctvo v Bratislave :) vždy skvelo poradia a majú aj rozumné ceny.

Profile image
Viliam
Hodnotenie
100%

Prekrásny tovar, prijateľne ceny a veľmi milá profesionálna obsluha. Už budem nakupovať len tu. Moderné šperky, aktuálne trendy ale aj krásna klasika. Každý si nájde svoj šperk.

Profile image
Ľubica
Hodnotenie
100%

Chcem sa veľmi pekne poďakovať personálu vašej predajne za ochotu a skvelý prístup. Pán zlatník mi promptne a s úsmevom opravil starožitný prívesok a som za to veľmi vďačná, pretože ten prívesok pre mňa veľa znamená... Prajem vám veľa úspechov a spokojných zákazníkov.

Profile image
Marcela